Упродовж двох останніх тижнів фахівці адміністрації опрацьовували звернення мешканців громади, а також забезпечували доступ до публічної інформації відповідно до вимог чинного законодавства.

Дата: 02.06.2025 14:17
Кількість переглядів: 32

 Звернення громадян

За цей період до Шульгинської СВА надійшло чотири звернення, що стосувалися задекларованого та зареєстрованого місця проживання. Кожне з них було розглянуто в установленому порядку, з урахуванням індивідуальної ситуації.

На основі звернень було проведено актуалізацію відповідних відомостей у Реєстрі територіальної громади та надано заявникам роз’яснення щодо подальших дій.

 Наголошуємо, що адміністрація намагається оперативно та якісно реагувати на кожне звернення, координуючи дії з іншими органами влади у разі потреби, якщо питання виходить за межі нашої компетенції.

 Запити на публічну інформацію

Також зафіксовано два запити на публічну інформацію інформативного характеру. Вони були розглянуті у строки, передбачені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

У межах наданих повноважень заявникам було надано чітку й повну інформацію.

 Працюємо прозоро й відповідально.

Шульгинська СВА діє виключно в межах і у спосіб, визначені законом, дотримуючись принципів відкритості, підзвітності та законності, особливо в умовах воєнного часу.

 Нагадуємо: кожен житель громади має право звертатися до адміністрації з питань, що його турбують, а також надсилати запити на отримання публічної інформації.

Ми завжди відкриті до діалогу, готові надати консультацію, допомогу чи роз’яснення, у межах своїх можливостей.

 Контактна інформація співробітників адміністрації — за посиланням:

https://shulgynka-rada.gov.ua/perelik-chinnih-kontaktnih-danih-spivrobitnikiv-shulginskoi-silskoi-vijskovoi-administracii-ta-relokovanih-bjudzhetnih-ustanov-scho-vhodyat–11-59-06-07-04-2025/

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень