Що для громади дасть це навчання?
«Розробку та створення власної туристичної стратегії. Це один з важливих інструментів залучення інвестицій до громади. Адже, у 2024 році світове ВВП від туризму склало 9, 4 відсотки, від сільського господарства-6,4.
Нам необхідно розробити цей документ, він дозволить розвинути у громаді інвестиційний туризм і зробити його однією з основних дохідних частин бюджету.
Здається, що зараз це не на часі. Але, якраз зараз час створювати туристичну стратегію, бо у разі Перемоги та повернення додому саме від неї буде залежати чи зможе громада легко залучити кошти на розбудову туризму чи ні!»- зазначила Начальниця відділу освіти, культури молоді та спорту виконавчого комітету Шульгинської сільської ради Валерія Отрощенко.
Воркшоп було організовано Міністерством розвитку громад та територій України за підтримки уряду Японії.