Роз’яснення для страхувальників щодо подання заяв-розрахунків та повідомлень про проведення виплат в електронному вигляді
Старобільське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (далі – відділення) звертає увагу страхувальників на можливість подання заяв-розрахунків та повідомлень в електронному вигляді.
Подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді впроваджене з 01 жовтня 2018 року відповідно до постанови правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12.
Електронний документообіг дозволяє пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину – обмежити контакти для протидії поширення коронавірусної інфекції.
Для подання до робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мають укласти відповідний договір. Форму договору можна отримати, звернувшись до відділення, або на вебпорталі Фонду соціального страхування України у розділі «Електронні сервіси» – «Довідкова інформація»).
Так, протягом січня 2022 року відділенням від страхувальників прийнято 200 заяв-розрахунків та 389 повідомлень про виплату коштів в електронному вигляді.
Саме від дати отримання робочим органом виконавчої дирекції Фонду заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення застрахованих осіб, зокрема, допомог по тимчасовій непрацездатності та по вагітності та пологах.
Нагадуємо, після проведення виплат застрахованим особам страхувальник зобов’язаний надіслати до відділення повідомлення про виплати. Повідомлення надсилається протягом місяця з дня проведення виплат.
У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування відділення здійснює перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду.