Шульгинська громада
Луганська область, Старобільський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ

Дата: 16.07.2021 08:58
Кількість переглядів: 776

Відповідно до статей 42, 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 10 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування», розпорядження сільського голови від 15 липня 2021 року №20/02 «Про внесення змін до розпорядження сільського голови від 23 листопада 2020 року № 48/01 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу та Порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Шульгинської сільської ради» , пункту 1 частини першої статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", Шульгинська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування –

- начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Шульгинської сільської ради з обов’язками державного реєстратора речових прав на нерухоме майно (1 вакансія);

- державного реєстратора   відділу «Центр надання адміністративних послуг» Шульгинської сільської ради з обов’язками державного реєстратора речових прав на нерухоме майно  (1 вакансія).

         Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії Шульгинської сільської ради такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- згоду на збір та обробку персональних даних;

- заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

- дві фотографії розміром 4 х 6 см;

- копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);

- копію паспорта;

- копію трудової книжки;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

- допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 

 

Вимоги до претендентів/кандидатів на заміщення вакантної  посади

посадової особи місцевого самоврядування начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Шульгинської сільської ради

з обов’язками державного реєстратора речових прав на нерухоме майно

 

1. Наявність громадянства України.

2. Наявність вищої освіти не нижче ступеня магістра або спеціаліста.

3. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

4. Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.

5. Вільне володіння державною мовою.

6. Володіння основами діловодства, персональним комп’ютером у режимі користувача.

      7. Знання чинного законодавства: Конституції України; законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", інші закони; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших підзаконих нормативно-правових актів; інструкції з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології; правил внутрішнього трудового розпорядку; правил ділового етикету; правил охорони праці та протипожежної безпеки; основних програм роботи на комп'ютері.

      8. Успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).

 

Основні вимоги

до претендентів/кандидатів на заміщення вакантної  посади

посадової особи місцевого самоврядування державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Шульгинської сільської ради з обов’язками державного реєстратора речових прав на нерухоме майно

 

1. Наявність громадянства України.

2. Наявність вищої освіти не нижче ступеня магістра або спеціаліста.

3. Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.

4. Вільне володіння державною мовою.

5. Володіння основами діловодства, персональним комп’ютером у режимі користувача.

      6. Знання чинного законодавства: Конституції України; законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", інші закони; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших підзаконих нормативно-правових актів; інструкції з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології; правил внутрішнього трудового розпорядку; правил ділового етикету; правил охорони праці та протипожежної безпеки; основних програм роботи на комп'ютері.

      7. Успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті  Шульгинської сільської ради. 

Телефони для довідок: (050)0463119.

 

Прийом заяв до 15 серпня  2021 року.

                                                                                  Шульгинська сільська рада

 

 

________________________________________________________________

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням сільського голови

від 15 липня 2021 року №20/02

 

Питання з урахуванням специфіки функціональних повноважень посадової особи місцевого самоврядування начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Шульгинської сільської ради

з обов’язками державного реєстратора прав на нерухоме майно/ державного реєстратора прав на нерухоме майно


1. Засади державної реєстрації прав (стаття 3 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень») (далі – закон).
2. Речові права та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації (стаття 4
 закону).
3. Нерухоме майно, щодо якого проводиться державна реєстрація прав. (стаття 5
 закону).
4. Система органів та суб’єкти, які здійснюють повноваження у сфері державної реєстрації прав. (стаття 6
 закону).
5. Повноваження суб’єктів державної реєстрації прав. (стаття 9
 закону).
6. Державний реєстр прав. Структура Державного реєстру прав (стаття 12,13
 закону).
7. Реєстраційна справа (стаття 17
 закону).
8. Проведення державної реєстрації прав. Строки проведення реєстраційних дій та надання інформації з Державного реєстру прав (стаття 18, 19
 закону).
9. Подання документів за заявами у сфері державної реєстрації прав. Отримання документів за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав (стаття 20, 21
 закону).
10. Зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав (стаття 23
 закону).
11. Відмова в державній реєстрації прав (стаття 24
 закону).
12. Зупинення державної реєстрації прав (стаття 25
 закону).
13. Підстави для державної реєстрації прав (стаття 27
 закону). 
14. Особливості державної реєстрації прав на об’єкти нерухомого майна, що були закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року та розташовані на територіях сільських, селищних, міських рад, якими відповідно до законодавства здійснювалося ведення погосподарського обліку (стаття 31
 закону).
15. Особливості проведення реєстраційних дій на підставі рішень судів (стаття 31-1
 закону).

16. Відповідальність у сфері державної реєстрації прав (стаття 38 закону)

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень