Шульгинська громада
Луганська область, Старобільський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт сільського голови за період діяльності виконавчих органів ради з 17 липня 2019 року по 17 липня 2020 року

Дата: 27.08.2020 11:53
Кількість переглядів: 1180

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуЗВІТ

Шульгинського  сільського голови про діяльність виконавчих органів ради за період з 17 липня 2019 року по 17 липня 2020 року

 

Шановні депутати Шульгинської сільської ради, а також всі присутні на засіданні сільської ради!

   Мої повноваження, як сільського голови,  розпочались 17 липня 2019 року після оголошення результатів  голосування територіальною виборчою комісією на пленарному засіданні Шульгинської  сільської ради.

   Основним моїм завданням  було забезпечення здійснення у межах закону повноважень органу  виконавчої влади  на території сільської  ради, додержання  Конституції та законів України, виконання актів ПрезидентаУкраїни та відповідніх органів виконавчої влади. В цілому - організувати  роботу  ради та її виконкому. Що мною і було зроблено. 

   Але на мені ще була і відповідальність  за організацію та збереження на нашій території громади.

  Що для цього було зроблено?
Упорядковано  управління ради, призначено на посади керівників відділів. Я вже не буду говорити вам про підготовку сесій, роботу комісій перед кожною сесією, коригування розбалансованого на той час бюджету громади, а найголовніше - це представлення нашої територіальної громади, ради  та виконкому у відносинах  з державними органами. Майже півроку роботи спеціалістів сільської ради пішло на таке собі упорядкування.

Одночасно з цим  розроблялись і програми соціально-економічного та  культурного розвитку, цільові програми, бюджет 2020-го року, коригувались договора. Над цим усім працювали всі відділи  та їх фахівці. Хотілось  зробити все це так, щоб перехід з одного формату життя  наших жителів в інший не дуже вплинув на їхній побут . За моїм розумінням, нам  вдалось зробити такий перехід майже безболісно.

 

   Наша громада не така уже і маленька.  33,61тис. га землі (21,2 % загальної площі Старобільського району). Із загальної площі на землі сільгосппризначення припадає 28,1тис.га, або 83.6 %, на землі під полезахисними лісосмугами 1,2 тис. га - 3,6%.

 

 Депутатський склад – 22 депутати, з яких працює 21. Хоч і не велика чисельність населення – всього 4465 зареєстрованих мешканців, але 12сіл. Найбільше  село – Шульгинка налічує 1942 жителі. В Байдівці проживає 956 жителів, 410 - у Малохатці, 345- у Хворостянівці, 323- у Лозовівці, 264- у Кам’янці, 92- у Федчиному, 89 - у Лозуватці, 33 - у  Орлівці, 5- у Омельковому, 4- у Новоастраханському та  2 - у Валуйках. Серед них дітей дошкільнят 231 осіб (5,17%) хлопці -103, дівчата- 128), шкільного віку- 324 (7,26%)  167 та 157 відповідно ), пенсіонерів- 1179 (26,4%) 455 та 724 відповідно),  працездатних 2731 (61.16%) (чоловіків 1427 та жінок 1304). На території громади проживає 32 багатодітні родини (119дітей) та 52 неповні родини (73 дитини).

 

    За період з 17. 07. 2019 року по 17 липня 2020 року  проведено 13 засідань сесій  сільської ради та розглянуто 564 питання, а також 15 депутатських звернень. З них стосовно організації діяльності ради, бюджету та штатів 119 питань та 455 земельних питань.

 При сільській раді працюють 4 постійні депутатські комісії :

  • Постійна комісія з питань прав людини, законності, запобігання корупції, депутатської діяльності, етики, регламенту, соціально - гуманітарних питань та захисту прав споживача;
  • Постійна комісія з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва;
  • Постійна комісія з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва та благоустрою;
  • Постійна комісія з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту.

 

Найбільші  сільгоспвиробники громади : ПП «Юран», СФГ «Саша», ФГ «Стар-Вей», ФГ «ВІКТОРІЯ», ФГ «Альтаир», ФГ «Степове»,  СТОВ «Артемівське». На території громади працюють також 3 аптеки, 4 відділення Укрпошти, АЗС, 36 магазинів, 3 заклади харчування. Платниками податків є 2160 фізичних  осіб та 35 юридичних .

Дохідна частина бюджету громади на 2020 рік складає 30млн. 483 тис. 995 грн.

З них : власні надходження 12 млн. 86 тис. 735 грн.,

Державна дотація 17 млн. 517 тис. 920 грн.

Видаткова частина бюджету громади на 2020 рік складає 30 млн. 302 тис. 105 грн.

З них видатки: на освіту 18 млн. 818 тис. 803 грн.

                          на управління 6 млн. 364 тис. 859 грн.

                          на культуру 1 млн. 750 тис. 138 грн.

                          на соцзахист та соцдопомоги 230 тис. 269 грн.

                          на фінансування програм 250 тис. грн..

                          резервний фонд 300 тис. грн..

Дотації та субвенції районному бюджету  складають 2 млн. 135 тис. 638 грн.

 

  Станом на 17.07.2020 року структура та штатна чисельність працівників сільської ради є такою :

  1. Сільський голова         Олексій Козаченко
  2. Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергій Береза
  3. Секретар сільської ради  Лариса Луганська
  4. Секретар виконкому Наталя Петренко
  5. Головний спеціаліст-юрист Степан Григоренко
  6. В.о. старости сіл Хворостянівського старостату Людмила Покалюк
  7. В.о. старости сіл Малохатського старостату Галина Перепелиця

8.Відділ фінансового та бухгалтерського обліку у складі 4 осіб :

Начальник відділу- головний бухгалтер Людмила Кочерга

Головні спеціалісти відділу Тетяна Коломацька та Тетяна Луганська

Спеціаліст І категорії  Олександра Коренська

9.Відділ земельних відносин, архітектури та містобудування у складі 3 осіб:

Начальник відділу Світлана Сорока

Спеціаліст-землевпорядник І категорії Олег Хорошун

Спеціаліст – землевпорядник Олексій Хурда

10. Провідний спеціаліст сектору реєстрації та обліку громадян Тетяна Соломаха

11. Інспектор з обліку військовозобов’язаних Людмила Гусєва

12. Відділ освіти культури молоді на спорту у складі 2 осіб : начальник відділу Олександр Шовкопляс та головний спеціаліст Світлана Ілюхіна.

13. Відділ соціального захисту населення у складі 4 спеціалістів Катерини Блудової, Тетяни Друзь, Оксани Лисакової , Лілії Костирі та інспектора Катерини Бахтін

14. Централізована бухгалтерія відділу освіти , культури, молоді та спорту у складі 3 осіб : головного бухгалтера Вікторії Іщенко, Валентини Берези та Маргарити Курінної.

15. Обслуговуючий персонал у складі 4-х осіб: Світлани Стукало, Світлани Перепелиці, Надії Ковтун та Ніни Степики.

Крім того, громадою фінансуються послуги, що надаються 5 соціальними працівниками та фахівцем з соціальної роботи Ольгою Костирею.

 

     Основні роботи, що виконувались протягом року, наступні:

 

1. Місцеве самоврядування:

 - робота сільської ради проводиться відкрито, в інтересах громади, забезпечуючи вирішення питань жителів, які в компетенції та фінансової можливості сільської ради, систематично проводяться засідання виконкому та сесії сільської ради ;

 - існують партнерські відносини з організаціями та установами, іншими органами влади;

 - працює офіційний веб-сайт Шульгинської сільської ради, на якому в установленому законодавчо порядку та в строки оприлюднюється інформація стосовно діяльності сільсьокї ради (проекти та рішення сесій, рішення виконкому, розпорядження сільського голови з питань основної діяльності та ін..);

- було затверджено регламент сільської ради, регламент роботи виконавчого комітету, офіційну символіку Шульгинської ОТГ та Статут Шульгинської сільської ОТГ;

- затверджено Програму соціально-економічного розвитку громади на 2020-2025 роки

 - постійно проводиться робота по збільшенню бюджетних надходжень та раціонального використання ресурсів .

  Протягом 1 півріччя 2020 року:

  • підписано меморандум про співпрацю з СОС «Дитячі містечка» на  мільйон гривень , згідно з яким придбається приміщення для розміщення соціальної служби, яка буде проводити роботу з сім’ями з дітьми, які опинились в складних життєвих обставинах та потребують особливої соціальної уваги
  • затверджено участь громади в проекті «Поліцейський офіцер громади» , і на даний час в с.Шульгинка облаштовується робоче місце поліцейського офіцера громади, відібрана кандидатура офіцера та направлена на навчання.

 

   На даний час завершується робота над Стратегією розвитку Шульгинської громади на період до 2027 року.

  У відповідності до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» на 9 сесії сільської ради було прийнято до розгляду проекти регуляторних актів «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Шульгинської ОТГ на 2021рік» та «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Шульгинської ОТГ» . З питання встановлення ставок місцевих податків та зборів було проведено 3 публічних обговорення та на 13 сесії сільської ради прийнято рішення про ставки місцевих податків та зборів на території Шульгинської сільської ради та прийнято Правила благоустрою населених пунктів громади.

 

2. Сектором реєстрації сільської ради складено 74 адміністративних постанов щодо порушень статей 197, 198 КУпАП, розглянуто 56 усних та 25 письмових звернень громадян, вчинено 176 дій з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, оформлено близько 650 субсидій для оплати житлово-комунальних послуг.

Провідним спеціалістом сектору реєстрації також приводиться у відповідність погосподарський облік згідно встановленого програмного комплексу «Погосподарський облік у сільських та селищних радах», опрацьовано та внесено до програми вже понад 80% відомостей про жителів громади.

 

3. Наразі сільською радою створено комунальне підприємство «Шульгинкакомунсервіс», яке зараз займається організаційними питаннями та питаннями водопостачання населених пунктів громади, у яких є проблеми з водою,наведенням санітарно- гігієнічного порядку в населених пунктах громади, грейдуванням доріг без твердого покриття, територією майбутнього сільськогосподарського ринку та ін. Проблемою залишається відсутність спеціальної техніки для вивезення сміття, полігону твердих відходів та, на жаль, вкрай проблемним питанням залишається наша культура і піклування про навколишнє природне середовище, коли всупереч здоровому глузду жителями сіл створюються стихійні сміттєзвалища та викидання сміття в річку та на пусті двори.

4. З січня 2020року громада вийшла на прямі відносини з держбюджетом та почала утримувати заклади освіти та культури, розташовані на її території.

Освітня галузь громади - 4 школи та 4 заклади  короткотривалого  перебування дошкільнят. Культурна галузь- Шульгинська школа мистецтв, СБК, 4 сільські клуби, публічна бібліотека з чотирма бібліотеками-філіями. За вищезазначений період було проведено ремонти будинків культури, шкіл, бібліотек. Відремонтовано дах Шульгинського СБК на суму 620 тис. грн., закуплено технічне обладнання для функціонування відділу освіти, культури, молоді та спорту, шкіл, будинків культури, та проведення поточних ремонтів всіх закладів о віти та культури на суму 221 тис. грн..                                                                                                         Кожного року у будинках культури та сільських клубах  громади проходять більше ніж 50 культурно-масових заходів для різновікових груп населення, вихованці Шульгинської дитячої школи мистецтв приймали активну участь у дистанційному міжнародному багатожанровому фестивалі-конкурсу «Viva stars of arts», міжнародному фестивалі-конкурсі «Euro Star-2020», всеукраїнському дистанційному фестивалі-конкурсі «Веселкова мрія-2020», всеукраїнському дистанційному фестивалі-конкурсі «Весняний зорепад 2020», міжнародному фестивалі мистецтв «Gold EUROPE- WORLD STARS», міжнародному конкурсі-фестивалі «Сузір’я  Сватогір’я- Gold EUROPE», всеукраїнському фестивалі- конкурсі мистецтв «Сяйво первоцвітів», міжнародному фестивалі «Зірки лагідної країни», де зайняли 1,2,3 місця. В майбутньому на меті реорганізувати заклади культури в єдиний культурно-розважальний комплекс. Було проведено спортивні змагання з греко-римської боротьби, волейболу, футболу.                                                                                                                                          У 2020 році відділом ОКМС виконавчого комітету Шульгинської сільської ради , закладами дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти здійснювалась цілеспрямована робота щодо реалізації державної політики в сфері освіти та виконання законодавства про освіту та нормативних підзаконних актів, що регламентують освітній процес, забезпечується контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у всіх начальних закладах відповідно вимог Держпродспоживслужби, затверджено щоденне мню та постачальники харчових продуктів, з якими підписано контракти для проведення якісного харчування, переглянуто та затверджено маршрути руху шкільних автобусів, затверджено маршрути по підвезенню учнів на ЗНО. Вжиті заходи щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти осіб, що потребують корекції фізичного розвитку, проведено заходи щодо продовження опалювального сезону у 2020-2021 році.                                                                                                        Відділом ОКМС розроблені програми , які в подальшому були затвердженні сесіями сільської ради : Програма розвитку культури в Шульгинській ОТГ; Програма розвитку спорту; Програма національно-патріотичного виховання «Патріот»; Програма розвитку освіти; Програма оздоровлення дітей в Шульгинській ОТГ.В стадії розробки знаходяться програма харчування та Стратегія розвитку дошкільної освіти на 2021-2025 роки, яка розробляється на підставі проведеного он-лайн опитування жителів громади щодо роботи дитячих садків.

    Медицина  громади представлена Шульгинською сільською лікарською амбулаторією загальної практики сімейної медицини та 4 ФП.

5. За період з 17 липня 2019 року по 17 липня 2020 року виконавчим комітетом сільської ради було проведено14 засідань, на яких розглянуто 68 питань стосовно життєдіяльності громади, зареєстровано 20 актових записів про народження, понад 90 актових записів про смерть, складено 2 актових записи про шлюб, видано понад 1300 довідок, вчинено 270 нотаріальних дій. У сільській раді ведеться щоденний прийом громадян керівництвом та спеціалістами сільської ради.

На сьогодні виконкомом впроваджується 5 проєктів на підтримку жінок ( загальна сума 236470грн.)   Виконком сільської ради співпрацює з Українським жіночим фондом та структурою ООН Жінки. Налагоджується співпраця з компанією GIZ по покращенню надання соціальних та медичних послуг в громаді.  

 

  6. Якщо взяти до уваги роботу відділу фінансів та бухгалтерського обліку, то я можу доповісти слідуюче:  з 17 липня 2019 року відділ працював у складі 2-х спеціалістів, а спеціалісти рад, що приєднались, працювали до лютого 2020 року у своїх радах до їх повної ліквідації. За цей період проведено ряд організаційних робіт по внесенню змін до карток підписів, держреєстрів, змінено доступи до СДО, Є-звітності та ін. ресурсів у зв’язку зі зміною першого підпису. Розроблено п’ять проектів рішень щодо внесення змін до бюджету на 2019 рік, 2020 рік та «Про сільський бюджет на 2020 рік», в т.ч. проведено роботу по візуалізації сільського бюджету, за який всі ви проголосовано одностайно.

Забезпечено фінансування щойно створеного комунального підприємства «Шульгинкакомунсервіс».

Зібрано та проаналізовано бюджетні запити (тридцять два) на 2020 рік від установ освіти , культури та сільської ради. Забезпечена розробка двадцяти двох кошторисів, двадцяти шести річних планів, п’ятдесяти восьми планів асигнувань, двадцяти дев’яти паспортів бюджетних програм (один з яких гендерно орієнтований). Паспорт гендерно-орієнтованої програми презентований на засіданні бюро ГОБ , ООН- жінки, Українського Жіночого Фонду, Благодійного фонду «Єдність за майбутнє»  та отримав схвальні відгуки .

Все в визначені терміни занесено до системи СДО.     

  Паралельно з фінансово - економічною роботою фахівці відділу, не порушуючи термінів здачі, готували та здавали місячні (дві форми щомісячно), квартальні ( тридцять дві форми щоквартально) та річний звіт ( шістдесят п’ять форм), які всі прийняті без зауважень. Всі звіти та договори своєчасно занесені до порталу «Є-дата».

   Відділ фінансів та бухгалтерського обліку повноцінно  працює з 01.01.2020 року у складі чотирьох фахівців.  За цей період забезпечено прийняття на баланс основних засобів та матеріальних цінностей від рад, що приєдналися, прийняття матеріальних цінностей від установ освіти ( п ять закладів загальної середньої освіти, чотири ДНЗ, одна ДШМ) та культури ( п’ять бібліотек –філій, три СБК, три СК) та передача їх на баланс відділу освіти, культури, молоді та спорту. Здано ліквідаційні звіти рад, що приєдналися та внесені відомості в Державний реєстр щодо ліквідації рад.

   Практично з чистого аркуша  налагоджено роботу централізованої бухгалтерії відділу ОКМС. Забезпечено доступ до СДО, Є- звітності, Єдиного кабінету платників податків. Спільними зусиллями не допущено порушення термінів виплати заробітної плати працівникам установ освіти та культури (сто п’ятдесят три працівника). Також з лютого 2020 року забезпечене харчування дітей у школах, своєчасний підвіз школярів ( три шкільних автобуси). Не допущено зриву опалювального сезону у жодній установі. Всі виставлені рахунки своєчасно оплачувались.

Протягом І півріччя 2020 року розроблено чотири проєкти рішень про внесення змін до рішення від 23.12.2019р. « Про сільський бюджет на 2020 рік». Після прийняття сесією даних рішень,  рішення та матеріали до них відправлено на експертизу до департаменту фінансів Луганської ОВЦА та отримані позитивні висновки. На основі рішень розроблено шістдесят чотири Довідки про зміни до кошторисів та Планів асигнувань , занесено до системи АІС та СДО чим забезпечене виконання зміненого бюджету.

Розроблений проєкт Бюджетного регламенту та прийнятий на черговій сесії.

Забезпечується фінансування трансфертів з сільського бюджету бюджетам інших рівнів (районному) на утримання Центру СССДМ, територіального центру СД, оплату комунальних послуг закладів первинної медицини, оплату праці лаборанта Шульгинської СЛА, утримання тренера ДЮСШ ( секція греко - римської боротьби), однієї дитини в ДНЗ, трьох дітей в МНВК, допомога вторинній ланці медицини та ін.

   Всі звіти, договори та рішення щодо фінансів своєчасно заносяться до порталу «Є-дата», викладаються на офіційний сайт сільської ради, чим забезпечується прозорість використання бюджетних коштів.           

Зараз проводиться підготовча робота до прийняття на фінансування з 01.01.2021 року первинної ланки медицини (одна СЛА ЗПСМ, чотири ФП), та створення юридичної особи відділу соціального захисту населення, що передбачає прийняття на фінансування соціальних працівників (шість осіб), що на даний час перебувають на фінансуванні в районній раді.

 Для нормального функціонування цих установ потрібні кваліфіковані кадри фінансово- бухгалтерської служби.

Протягом звітного періоду здійснювався контроль за наповненням дохідної частини бюджету, чим забезпечене виконання дохідної частини за І півріччя 2020 року на 102,8%.

 

7. Відділ земельних відносин, архітектури та благоустрою  за даний проміжок часу розробив 455 проєктів рішень стосовно земельних питань, в т.ч.  303 рішення щодо надання дозволів на розробку техдокументації  із землеустрою щодо виділення в натурі земельних паїв, з них по Малохатському старостату -211, Байдівському- 25, Хворостянівському -16, Шульгинці- 58; надано дозволів на розробку проектів відведення земельних ділянок для ведення ОСГ та на основі них затверджено 81 рішення, з яких по Малохатському старостату -15, Байдівському- 4, Хворостянівському- 16, Шульгинці- 46, затверджено 23 технічних документації щодо надання у власність земельних  присадибних ділянок, надано 37 дозволів на розробку проектів землеустрою щодо надання в оренду земельних ділянок.

Розглянуто та надано відповіді на 232 заяви громадян стосовно вирішення земельних питань, надано 297 довідок громадянам для оформлення соцдопомог.

Крім того, на відділ покладено обов’язки доставки громадянам податкових повідомлень щодо сплати земельного податку. За участі начальника та спеціалістів відділу проведено 15 засідань постійної комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури та благоустрою по вирішенню спірних питань та питань, що виносились на розгляд сесій.

 

  1. Що стосується соціального захисту в нашій громаді,то тільки за період з 01.01.2020 року було оформлено та передано до Старобільського УСЗН 278 справ, з яких 148 щодо соціальної допомоги, 7  щодо пільговиків.

Під постійним соціальним супроводом знаходяться 15 сімей,в яких виховується 39 малолітніх дітей. Фахівцем із соціальної роботи здійснено 64 соціальних інспектування в сім’ях. 28 з них - з метою оцінки потреб сім’ї. Виявлялись діти, які не відвідують школу, батьки, які неналежно виховують своїх дітей. Протягом періоду з липня 2019 року по липень 2020 року малозабезпечені  сім’ї отримали 175 соціальних послуг. Переважно це соціально-педагогічні , соціально-медичні, послуги моральної підтримки, перенаправлення для отримання безкоштовної соціальної допомоги. Проведена робота з 5-ма сім’ями опікунів, в яких виховується 10 дітей.

У 2019 році  проведено 2 групових заходи з питань підготовки молоді до сімейного життя, проведено заняття з елементами тренінгу в рамках акції «16 днів проти насильства», роз’яснювальну роботу по запобіганню СНІД. Здійснено перевірку 8 сімей  та складені акти перевірки цільового використання коштів при народженні дитини.

    На території громади створено банк одягу, до якого люди добровільно і безкоштовно приносять свої речі.

 Ведеться робота про дотримання карантину,особистої гігієни,перебування в громадських місцях,контролю довкілля дітей у літній період. 

 

    В перспективі, починаючи з 2021 по 2025 роки, при наявності коштів у бюджеті сільської ради та підтримки донорів  планується:

  • - створення рекреаційного центру для людей похилого віку;
  • -  створення інклюзивного освітнього простору для дітей дошкільного віку;
  • - створення молодіжного коворкінг- центру для всіх верств населення громади;
  • - забезпечення участі громади у проєкті «Безпечна громада» для облаштування освітлення всіх населених пунктів громади та встановлення камер спостереження на потенційно небезпечних ділянках;
  • - залучення інвесторів для впровадження джерел альтернативної енергії на території населених пунктів громади.

 

  

Хочу наголосити на тому, що і в подальшому нам є над чим працювати, тільки потрібно, щоб була злагода, добра згода, єдність громади, належне виконання своєї роботи кожного на своєму робочому місці, і звичайно найосновніше – належне, достатнє фінансування на виконання повноважень та завдань.

                                                                                                                                   

  З повагою,    Шульгинський сільський голова            Олексій КОЗАЧЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень